sobota, 31 stycznia 2009

nie jestem maczo

ale znam swą wartość nie chodziłem i nie chodze na kobiety lekich obyczajów gdyż nie pawam do tego kontaktu ochotą dlatego szukam panienkę ,kobiete która chciała by poznać faceta na niezobowiujące spotkania bez bużenia związku gdyż sam w takowym jestem,moja pani już nie może zadożyć mego tempa i przesto szukam na sex ja facet 168cm szczupły 38 lat z katowic ,,,,,czekam na odpowiedzi nie szukam sponsorki.....


[warzywniak]

Jestem 40 letnim przystojnym inteligentnym i zadbanym mężczyzna który chce poznać kobietę lubiącą sex . Ja uwielbiam doprowadzać kobiety do szaleństwa i granic wytrzymałości . Uwielbiam kochać się przez wiele godzin często osiągam orgazm a zaraz po mogę kochać się dalej . Lubię oral lizać wszystko lubię gadżety banany ogórki i inne może jest jakąś kobieta która zechce mnie poznać mnie zawsze stoi


[nic tylko brać]

Problem z zajsciem w ciaze? sprawdzona sperma zywotna i ruchliwa wprost od producenta do miejsca przeznaczenia.......... na sumieniu mam juz kilkoro dzieci :/ zdrowy facet przed 30 niepalacy pijacy okazjonalnie wysoki szatyn nie jestem modelem ani zadnym tam dziadem tylko normalnycm facetem



Witam wszystkie Panie,ta drogom chcialbym poznac Kobiete ktora jest znudzona codzienosciom i ma ochote poznac Faceta.jezeli bedziesz chciala moge zasponsorowac.mysle ze razem na pewno bedzie nam dobrze,chwile przepelnione namietnosciom i dobrym sexem.Jestem osobom zdrowom i dyskretnom wiec tego samego oczekuje.reszta do uzgodnienia drogom meilowom.pozdrawiam (z taka ortografią to chyba wolałabym drogom telefonicznom)


[między nami rogaczami]

suka.........!

co mam zrobic!zdradzic czy sie upic............Wlasnie sie dowiedzialem ze mnie zona zdradzila suka jedna.ty charujesz a ona rogi ci przyprawja sory. jestem zdesperowany


stary mnie zdradza i chce mu sie odwdzieczya tylko z TARNOWA



24 LATEK spotka sie z pania w kazdym wieku
24 latek z duzym sprzetem studbet dla paniw kazdym wiku czy m starsze tym lepszej ak wino .sex be zoobowiazan mozemy sie potykac raz w tyg 23 razy w tyg kiedy chcesz ,poprostu lubiue sex piszcie .Jak ktoras z was ma gg podawajcie chce was zaspokoic (no nie wiem, jak dla mnie co za dużo, to niezdrowo)


[mała literówka a cieszy]

szukam pieknych pan które lubia sex tak jak ja moge tez przysrac na sponsoring ):):) czekam


[mistrzyni marketingu]

JAK CIE NOSI ZADZWON DO MALGOSI



4 komentarze:

  1. aaach, ta stronka jest za.je.bi.sta i spełnia moje humorystyczne wymagania, że tak to ujmę ; ddd

    pisz więcej, proszę ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, staram się jak mogę :) tzn inni się starają właściwie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. "mozemy sie potykac raz w tyg"

    o dziękuję, wolę się nie potykać bo zęby można stracić;D

    stronka poprawia mi nastrój w poniedziałkowy ranek:D

    OdpowiedzUsuń
  4. "przysrac na sponsoring" wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń