piątek, 16 stycznia 2009

Witam. Nazywam się Paweł

i chętnie za darmo pokażę się kobiecie ubrany w seksowne wdzianko z lycry. Można patrzeć, dotykać, pomasturbuję się dla Ciebie. Może coś więcej. (a pośmiać się będzie można?)


Szukam dziewczyny z okolic trójmiasta,która lubi dostawać klapsy przez kolano mam prawie17 lat.Chętne zapraszam na gg (dopiero co sam skończył dostawać)


[mistrzowie ortografii]

mężczyzna 32 lata jeszcze mogący się spodobać wzrost 170 cm niemający z kim się kohać lubiący sex szuka miłej isympatycznej i mądrej pani z którą można się dokladnie umuwić co bo spotkań i jej preferęcji czyli to co lubi to czego nie lubi szuam pani w wieku 18-35 lat hcących spełnić swoje fantazje erotyczne jeżeli niemasz się z km kohać to napisz poszukuję kochanki i przyjaciłki zarazem do niezobowiującej znajomości pohodzę z warszawy


poszukuje dziewczyny kobiety wiek bez znaczenia która zechce zemno uprawaic seks za darmo lub mogę zapłacić


Cześć mam 28 lat szukam miłej sympatycznej osoby do stałego związku zachaczajacego o BDSM i Dominacje. Jestem miłym, sympatycznym, wesołym i wysokim brunetem 187cm o brązowych ciepłych oczkach od jakiegoś czasu jestem sam. Zależy mi na poznaniu osoby z którą bedę mógł miło spedzaść czas jak to sie mówi osoba do tańsa i do rużańca. Hmmm napewno każdy myśli o sexie ale oprucz tego to trzeba jaeszcze sie dobrze rozumieść na codzień i mieść o czym rozmawiaść. Jestem może troche dziwny w poruwnaniu do reszty ogłoszeń ale stawiam wpierw na wnętrze człowieka a potem dopiero na wyglad. Przyznam jednak że do misków nie należe wienc szukam raczej szczupłej osoby. Pozdrawiam i zapraszam.


[mistrzowie marketingu]

Poznaj co znaczy wielkosc.Dwoch kolegow murzyn 28cm 25lat-wysoki ,wraz z kolega bialym 26cm 31 lat odwiedza,zaprosza kobiete na wytestowanie wielkosci.Mozesz byc z kolezanka.Mozesz byc panna,mezatka,moze byc obecny biernie Twoj mezszczyzna,masz 100%gwarancji zdrowia dyskrecji.Warszawa lub dojedziemy w kazdy weekend cala polska.Poznaj co znaczy wielkosc. (grunt to chwytliwe hasło)



witam, czy w Gorzowie WLKp niema zadnej dziewczyny ktora za pieniadze zrobila by mi loda,niewieze (ja tez niewieze)


38 letni pozna kobiete goscinna w kroczu ze swoim lokum


[znajdź ukryty haczyk]

Jesli jest ci ciezko w zyciu i rozwazasz wyprowadzke i sprobowanie sil w nowym miescie to mysle, ze powinnismy sie spotkac i poznac. Mam 30 lat, wlasna firme i chetnie ulatwie mlodym, ladnym dziewczynom przeprowadzke do Wawy. Proponuje wspolne zycie, mieszkanie dopoki nie staniesz na nogi :-) NIestety w mieszkaniu mam jedno lozko.



[pan z muszelką]

Mam 47 lat,lekko puszysty blądyn.Poznam dojrzałą kobietę do niezobowiązującego sexu.Wiek do 60 lat.Uwielbiam sex oralny.DŁUGO I NAMIĘTNIE POPIESZCZĘ JĘZYCZKIEM I USTAMI MUSZELKĄ ORAZ WSZYSTKO CO BĘDZIESZ CHCIAŁA>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz