wtorek, 27 stycznia 2009

siemano

jestem normalnym szczuplym bi chlopakiem 24lata 181,69, duzo biegam ja dres sciety zawsze na 1mm leb, lubie czarne pumki ring i biale skarpety tez pumki.Szukam konkretnego faceta ktory lubi jak sie mu gleboko w gardlo bierze pale i wsysa jaja, no i maxymalnie uzyje sobie na mojej dupie.Jestem dyskret i tego wymagam a zabawe lubie bez trzymanki i o to chodzi przeciez zeby faceci sobie uzyli!Foto na wymiane mam spoko czekam na spoko goscia, choc nawet mi mala orgia tez chodzi po glowie hmmm...Pozdro (no i te pumki...)



[słowo na niedzielę]

ustabilizowany, pracujacy, dyskretny, szuka ksiedza celem odskoczni od dnia codziennego



[zator]

Wracając z imprezy ok 22:00 dziś (1.05.2008r) będę dawał i posuwał swoim 19 cm mięsem w parku szczytnickim za ogrodem japońskim. Ja owłosiony, spoko gostek.Tylko się nie pchać i pojedyńczo, nie tak jak było wczoraj, by nie było zatoru na ścieżce... Panom z nadwagą i z BRZUCHEM stanowczo DZIĘKUJE! TYM WYDEPILOWANYM I WYGOLONYM NA JAJACH TEŻ!!!!!!!! Nie rozumieją CY CO???????????????? (no chłopcy, nie pchajcie się..)



[nigdy nie rozmawiaj z nieznajomym]

ruchalismy sie dzisiaj o 7 rano w bramie na zielonej 6. odezwij sie



osoba o nicku TOMEKUP, PODAJE, ŻE WAŻY 67 kg I MA 172 CM WZROSTU, W REALU WAZY PONAD 80kg I MAX 165 cm WZROSTU, NIE DAJCIE SIE OSZUKAĆ TEMU NIEDOROZWINIETEMU PRZYGLUPOWI ! (oj, brzydko, brzydko tak kłamać!)



Który ogier mnie zapłodni??? (przespał biologię)



[spotkajmy sie pod starym dębem]

szukam chętnych na sex w aucie, całowanie, pieszczoty, obciąganie, może być też plener, plaża, las, moze być lekki smrodek z żołędzia



Z chęcią bym possał fajnego pytona... odezwij sie konkretnie (tylko uwaga na dusiciele)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz