niedziela, 4 stycznia 2009

Żarłoczne rybki i dzikie osły

Witamy!
Jesteśmy dwiema dziewczynami bi.. i szukamy kogoś to pozycji "żarłoczne ryby" i "dzikie osły", Jeśli utożsamiasz się z którąś z tych postaci odezwij się konieczne. Chętnie zgłoszenia z fotkami.
Uwierz rozkosz gwarantowana...
(wierzę ihaaaa ihaaaa)


[anatom]

Szukam ołchłopaka, męszczyzny do wspólnych zabaw swoimi czlonkami.


[uniwersalny kanibal]

chętnię zabawię się z facetem.
uwaga - połykam.
jestem uniwersalny.
mam samochod oraz lokal.
poszukuje faceta na niezobowiazaujacy seks.
ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ZAWIERAJACE ZDJECIE TWARZY.
ja wygladam nie strasze - jesli chcesz moje zdjecia, mozna sie dogadac.



[zagubiony]

prosze czy ktoś ma namiar na szalet lub krzaki czy inne miejsce gdzie można się spotkac z fajnym kolegą ...piszcie bo nie wiem gdzie iść żeby szybko się sposcić ..nie chcę żadnych płatnych gdzie tylko wieczorem moxna ,chce w dzien w piątek rano się wybrać ... dzięki za meila..może ciebie spotkam ? (piąty krzak bzu za blokiem, koło śmietnika)


[nieskromny panczenista]

Wynajmę pokój młodemu chłopcu. Nieskromnie dodam, iż chodzi o drobne igraszki analne. Jestem w pełni zrównoważony psychicznie co odzwierciedla moje zamiłowanie do wytapiania nietypowych świec. Moją pasją są długie spacery w stroju panczenisty. Podkreśla on mój nad wyraz wyegzaltowany tors. Proszę tylko o poważne oferty gdyż jestem duszą i ciałem romantykiem. że względu na delikatność sprawy proszę o kontakt w godzinach porannych lub późnowieczornych.





3 komentarze:

  1. Być albo nie być .. bo jak być to kim:"dziki osioł", "kanibal" a może "panczenista"..a może .. no i zawirował świat tysiącem barw..do wyboru do koloru..aż się niektórym w głowach poprzewracało..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do, do diabla, jest 'panczenista'? :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. i co to egzaltowany tors???

    OdpowiedzUsuń