wtorek, 20 stycznia 2009

Posłuszny i uległy

mężczyzna posprząta Twoje mieszkanie, dom lub biuro lub wykona inne prace w stroju Adama. Pod Twoim nadzorem i wg Twoich poleceń, oczywiście bez sponsoringu. Oferta dla Pań. (możesz się ubrać, tylko przyjeżdżaj)



[strumień świadomości - dla wytrwałych]

witam panie jestem 17 letnim napalonym chlopakiem szukam dziewczyny badz kobiety do spotkan niesponsorowanych ale spotkan u ciebie w parku albo gdzies w zaciszu na dobry i namietny sex ja bladyn 172 wzrostu ostro napalony wyjade wszystkie 18laki i 25latki no 27max wiec jak jestescie panie drogie zainteresowane to piszcie rejon Kraków oswiecim myslenice miechow czekam pamietajcie dojade wszystkie tak samo napalone jak ja aha jeszcze raz pisze nie oczekuje sponsoringu i nie sponsoruje wiec tylko zdecydowane i gorace cipeczki wjade i cie rozpale moze i bedzie mala gra wstepna a moze jak mieszkasz sama to kompiel u ciebie w wannie z goraca woda bedziemy sie rżnać albo pod prysznicem ale to nie sa warunki warunek to wiem i zdecydowanie na regularne sex spotkania czekam niecierpliwie na napalone cipeczki (ja czekałam bezskutecznie na przecinki i kropki, ale komuś hormony chyba mózg zalały)



[antyreklama]


Jedno zdanie mnie okresla jestem jak puszka pandory-Moza któras z seniorita ugasi moje pragnienie:} 21 latek na koncie,co do fotki trzeba tylko zapytac sie..._nie odmawiam kobietom:p



[perver]

Dam rozkosz starszym paniom.Jezeli jestes w Londynie napisz na email-a na pewno odpisze.
Mam 30 lat na maksa lubie sex mam duzego czlonka ,lubie lizac cipke i chetnie zrobil bym to z dwoma paniami moze byc jedna starsza ,druga mlodsza(Mama z Corka albo siostry bez roznicy)Ja: 180 cm,szczuply ale ladnie zbudowany ,wysportowany.
Ona:moze byc puszysta,wazne zeby chciala i byla mokra zebym mial co zlizywac jestem perver na maksa nie ma granic ZASPOKOJE KAZDA!!! , no chyba ze chodzi o moja dume mezczyzny NIE JESTEM BI!!!Wazna Higiena osobista oczywiscie! (jakby co, wszystko zostanie w rodzinie)



[dumny posiadacz]

Witam serdecznie wysztkie panie naplone na swieza krew pulsujaca w dosc dorodnym penisie jesli tylko chcecie zakosztowac tego kryształu z checia do was dojade na wspólne uniesienia!! czekam na wasze propozycje!!



[powieść w odcinkach]

Hey chetnie poznam kobiete która szuka nie tylko napalonego ogiera myślącego o swojej satysfakcji,ale naprawde namiętnego kochanka jakim jestem... wątpisz w to a wiec opowiem ci jak bym cie pieścił. Całował delikatnie po szyi lekko kąsając,delikatnie pieścił językiem płatki uszu. Przesuwając sie niżej ku piersią które są już nabrzmiałe i gotowe do pieszczot. Całowałtwoje sutki krążąc wokół nich językiem. Przesuwał sie niżej i nizej w kierunku twojego brzucha pieszcząc twoją skórę moim gorącym oddechem. Piescił językiem twój pępek delikatnie prawie nie wyczuwalnie jedynym dowodem tej pieszczoty był by dreszcz i przyjemnosc jaka z niej czerpiesz... Jeśli chcesz wiedzieć co dalej odezwij sie. (nie mogę się doczekać, szczególnie po niewyczuwalnej pieszczocie pępka)



[żonkoś]

witam panie mam 28 lat 190cm wzrostu szukam dojżałych pań które mnie wspomogą finansowo chce dorobić sobie do wesela które odbędzie się w czerwcu cenię sobie dyskrecie dlatego nie dodam swojego zdjecia mówia że jestem przystojny więc piszcie bo po czerwcu anons już będzie nie aktułalny pozdrwaiam Piotr.



[tańczący z jajami]

jestem facetem 34 lat 184 szczupłym ladnym miłym szukam kobiety jednej moga byc nawet dwie kobiety lubie lizac cipke gleboko w srodku i penisem w cipke od przodu , tylu i z boku . Lubie dlugi sex 5 - 10 razy dochodzic do wytrysku spermy lubie miec po sexie puste jaja . lubie sex na max



[mistrzowie ortografii II]

jestwm facetem do towarzystwa dla kobjet spragnionyh seksu zaspokoje kazbom kobjete wieku 30do 50lat jestem blondynem o niebjeskih oczah muj wzrost to 170 waga95kg mam lokum i moge dojehac tylko zadzwon czekam (dzwonię, tylko nic już nie pisz)



[a potem się obudził]

poznam bardzo szczupła kobiete ktora bierze w usta, gwarantuje pelne utrzymanie lub dobra prace. czekam na oferty


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz