piątek, 9 stycznia 2009

szukam kogos

z bardzo malym ptakiem
im mniejszy tym lepiej (przygód kilka wróbla ćwirka)




[perfekcyjna pani domu]

Lubisz polerować pałkę?
Chcesz poczuć w ustach gęsty kisiel?
Kręci Cię szybki oral w przedpokoju lub na klatce schodowej?
To ogłoszenie jest dla Ciebie!
W wiadomości nie zapomnij podać swojego opisu i telefonu.



[simplus]

jakieś 4 lata temu spotkalismy się.podjechałes po mnie pod bank w kłodzku białym VW golfem.o ile pamietam masz na imie piotrek.pojechaliśmy do lasu i obciągałes mi kutasa.byłem bardzo młodziutki.spuściłem się wtedy 3 razy a ty za każdym razem spijałes wszystko.potem dałeś mi jeszcze pieniądze na kartę do telefonu.jeśli to czytasz i wiesz ze chodzi o ciebie odezwij sie.mozemy sie spotkac ponownie. (skończyła mu się karta)



[samobójca]

Młody samotny chłopak z Kotliny Kłodzkiej szuka przyjażni towarzystwa sex z ciekawymi i normalnymi ludzmi chętnie skorzaków mundurowych skinów i nie tylko z tych terenów i okolic w wieku maax 50L.Jeśli masz ochote się spotkać i poznać daj znac


[zwykły facet]

jestem normalnym facetem, uwielbiam damska bielizne, lubie sie przebierac i lubie sie w niej kochac. szukam osob o podobnych upodobaniach



[do serca przytul psa]

Bezpański pies szuka swojej Pani lub swojego Pana. Potrafię wiele, uczę się szybko, jestem wierny i pokorny. Seks nie jest dla mnie istotny, chyba że taka jest wola mojej Pani lub mojego Pana. Liczę na lekcję tresury i możliwość służenia. Mam 33 lata. Więcej szczegółów w mailu. Jestem zdecydowany na służbę na pierwszym spotkaniu. (nie wiem, jak wy, ale ja się wzruszyłam)



[bobra zabawa]

Jestem ulełgym męszczyzną szukającym osoby płci obojga na poziomie, kulturalnych którym moją uległością sprawiłbym bobrą zabawę. Mogę być wykorzystywany także jako kamerdyner, służacy domowy.
Proszę o kontakt i poważne oferty - tomasz (niech Tomasz zaordynuje obiad)



[myśl na dziś]

zycie jest krutkie a sex potrzebny (nie sposób zaprzeczyć)


4 komentarze:

  1. "[myśl na dziś]

    zycie jest krutkie a sex potrzebny (nie sposób zaprzeczyć)"

    [myśl na pojutrze]

    ..."zycie jest krutkie", a i sex coraz "krutszy" ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. kto to jest, na litość, "osoba płci obojga"?

    przy okazji witam się - świeża czytelniczka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. witam świeżych i starych PŁCI OBOJGA :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się wzruszyłam, jaki on wierny... xD

    OdpowiedzUsuń