sobota, 3 stycznia 2009

Tylko cicho... żeby nikt się nie dowiedział...

Szukam dziewczyny/kobiety która była by dla mnie w stylu kochanki... chociaż nie do końca... może być kino, spacer nawet kawa po północy... ale gdy spotkamy się gdzieś przypadkiem to tylko uśmiech lub drobny gest zdradzi że się znamy... możemy być przyjaciółmi... nie musisz być miss... ale muszę mieć o czym z Tobą porozmawiać... zastanawiasz się kim jestem ? Lat 20... chociaż wyglądam młodziej... nawet wysoki 185... brązowe oczy... szczupły... (…) a podam Ci namiary... jeśli możesz to wyślij fotkę...




niewiny chłopak poszukuje kobiety by go poczkoliła w sex (w czym innym też można poczkolić)




[mistrz kierownicy ucieka]


Witam samotne Panie!

Dziś nie dane mi będzie się pobawić , bo wracam z dosyć daleka i niestety muszę być cały czas w drodze. W Warszawie będę ok 3 w nocy i chciałbym spędzić tę resztę nocy i poranek z samotną panią, bo dziś nikt na mnie nie czeka i będzie mi smutno samemu wchodzić w Nowy Rok:(

Jestem miły i o miłej aparycji, zdrowy i dyskretny a do tego lubiacy sex z kobietami które wiedzą czego chcą! Jeśli jest taka pani , majaca ochotę spedzić miło te chwile i chcąca zostac rano obudzona miłymi pieszczotami i w Nowy Rok to proszę pisać! Tylko poważne zaproszenia proszę pisać! A ja co jakiś czas będę się zatrzymywał i sprawdzał pocztę na laptopie aby sie w porę odezwać! Zdecydowana Pani nie pożałuje tej decyzji , bo jestem naprawdę normalnym facetem , podobającym się kobietom! Dziś tak dziwnie wyszło bo musiałem nagle wrócić do Polski, ale postanowiłem przezyć fajną przygodę z nieznajomą Kobietą! Mile widziane Panie od 30 do 45 lat zdecydowane i mające ochotę na coś odmiennego niż rutyna! Oczekuję zdrowia i zadbanej Pani , co sam też oferuję! Czekam na Ciebie! (tylko żeby nie sprawdzał poczty podczas jazdy)



[niespełniona]


Na imię mam Amelia. Jestem niespełnioną i mierzącą 167em cmem wzrostiem kobietą bezem męża, em dziecim i innychem obciążeńem. Otwarta studentka. Spontaniczna i rozważna blondynka. Wiem czego poszukuję w życiu - może znajdziemy to razem ?. Amelia (ale rączka przy mężu i dzieciach zadrżała..)



[master]


Witam ostry master poszukuje uległych niewolnic gotowych sluzyc wiernie swojemu panu! w zamian oczekuje wsparcia finansowego! preferuje bondage spanking fisting piss medic itp! mam 181 cm 85 kg piwne oczy dobrze zbudowanay jestem stanowczy i ostry! jesli masz odwage sprobuj ! czekam na info zdjecia wysyłam na komorke. Upodobania, preferencje: seks oralny, seks analny, seks grupowy, seks z zabawkami, dominacja, fetysz, pissing (nie dość, że sponiewiera, to jeszcze wydoi z kasy)




[terapeuta]


Nadmiar pracy nie pozwala się tobie zrelaksować, odpocząć? każdy dzień wygląda tak samo ze względu na nadmiar obowiązków? męża znów boli głowa, jest w delegacji lub pracy? doskwiera ci samotność? napisz, powiedz czego potrzebujesz, a oderwę cię od codzienności, zaznasz romansu na wysokim poziomie, dostarczę tobie nowych doznań. 30 latek, inteligentny, zabawowy, z wysoką kulturą osobistą i obyciem, gustującym w dojrzałych i zamożnych kobietach, które zaspokoją moje finansowe potrzeby ja zaś sprawie, iz strona sexualna i towarzyska będzie na wysokim poziomie. Pozdrawiam i zapraszam.



[dla oszczędnej]


dziewczyny która pozwoli mi wąchac swoje skarpetki... :)

lizać je, podepcze mnie, da mi też lizać swoje buty, będzie używać mnie jako podnóżka, wycieraczki, chodnika i będzie jej to sprawiac frajdę.
Jeśłi masz jeszcze jakieś "fajne"pomysły to pisz śmiało :)
Chętnie dluższa znajomość. (parę sprzętów z domu można wyrzucić)



[znudzony urzędnik]


Siedze nago w biurze i się nudze . jeżeli chcesz wypic ze mną nago kawe lub drinka to przjdz do mnie do biura pracuje dzis do 17 jestem sam (uwaga, klima w biurach jest zdradliwa)


[poeta]


Twoj zapach.....

krew zamarznie w zyłach od serca do watroby i poczuje sie jak szczeniak goniacy pociag i tylko Ty niczym hirug potrafisz zatrzymac tetno..... i oddam za ta chwile trzy zycia swoje (podoba mi się metafora ze szczeniakiem)



2 komentarze:

  1. "Zapach Kobiety" i "podnóżek" są rozbrajający..cóż.. co kto lubi..;)) Niezwykły jest też "terapeuta..", że niby taki elokwentny..ale o gustach się przecież nie rozmawia..;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Do wyboru do koloru,wachlarz barwnych osobowości..A wydawało by się, że już mało co może zaskoczyć...a tu jednak... :) Jak dla mnie pan podnóżek jest na prowadzeniu w tej gromadce! ;) wyobraźnia..szlachetne poświęcenie...Daje 10 punktów! ;)

    OdpowiedzUsuń