sobota, 10 stycznia 2009

Poznam damę do rżnięcia

Poza tym jestem dżentelmenem. 45-latek z Warszawy.


witam dziewczyny
czy jest jakaś słotka dziewczyna która kce sie związać z miłym chłopakiem (ja kce, ja!)


obciągniesz za 20 zł ?
Ja 37 lat żonaty z legionowa trochę puszysty ale bez przesady.Szukam dziewczyny od 18 do 45 lat ,która lubi obciągać i uwielbia smak spermy.Warunek:zrobisz to tylko w pończochach. (dwie dychy, a jakie wymagania)


MUZA
Pragnę Cię odkryć dla siebie samej.
Chcę zobaczyć ogniki w Twoich oczach, poczuć muśnięcie Twych ust ...
Widzieć jak podpierasz buzię swymi dłońmi, uśmiechnięta, zapatrzona, rozmarzona ... Chcę Cię szkicować jak podnosisz głowę, jak rozpuszczasz włosy, jak się kładziesz, jak wyciągasz do mnie rękę. Chcę odsłonić Twoją duszę i przelać ją na papier szybkimi, zdecydowanymi kreskami. Chcę zobaczyć jak się rumienisz i jak się śmiejesz. Bądź ze mną, bądź szczęśliwa ...
Piotr (chrrr... chrrr..)


szukam mojej fali
jestem samotną łódką pośród oceanu miłości. szukam mojej drugiej połówki, fali która bezpiecznie dostarczy mnie na wyspę szczęścia i zostanie ze mną na niej do końca świata. chciałbym, żeby moja fala była ładna, inteligentna, z poczuciem humoru i chuda. (ja już dostałam morskiej choroby)



[zrób to sama]

hop hop?
ja mam dziurkę, Ty masz rurkę.
zrobimy coś z tym? ;)



[zagadka]

Witam, Poznam KOBIETĘ z warszawy, ktora tak jak ja jest juz znudzona spedzaniem samotnie wolnego czasu, chce troszeczke poszalec w zyciu, chce sie przytulic i mieć w kimś oparcie, dzielić sie problemami i radościa. Mam 25 lat, pracuje bardzo czesto nocami (dość ciekawy zawod - K*****R). Nie szukam przelotnej znajomości..... Pozdrawiam (zagadka brzmi - jaki to ciekawy zawód wykonuje ogłoszeniodawca? i dlaczego ten szalenie ciekawy zawód jest wykropkowany?)


[optymistka]

Ewa tak mam na imię, jestem szczupłą blondyneczką z bardzo seksownymi nogami .Mój biust jest śliczny i stworzony do nasycenia twojego wzroku .Jeśli się nudzisz to zajrzyj do mnie a obiecuje że zapełnię każdą pustkę w twojej głowie (z niektórymi może być jednak problem)


[desperado]

kto zasponsoruje mi operacje plastyczna powiekszenia penisa to jestem twoj


1 komentarz:

  1. netka.


    szukam rżnięcia.Wiecznie napalona suczka.

    Mój e-mail netka900@wp.pl

    OdpowiedzUsuń