sobota, 7 lutego 2009

No i co z tego

że nie lubia przegiętych! Jestem jaki jestem i mam prawo do tego. A tak naprawde to mi poprostu zazdroszcza tego ze mam swoj wlasny styl i gust. Jak wyjade za granice to sie na mnie inaczej patrza niz tu, potrafia docenic moj zmysl estetyki i dobre dobranie kolorow. Dlatego tez poszukuje mlodych chudych chlopcow do przyjazni, wspolnych markowych zakupow i serdecznych rozmow itp. mam nadziej ze uda mi sie poznac ludzi, z ktorymi wspolne wypady na zakupy a potem dobra kawka i dietetyczne ciasteczko sprawia przyjemnosci. nie wazna jest plec ani twoja orientacja. wazne jest zebys wyroznial sie z tlumu. Ogloszenie to kieruje głownie do wszystkich, ktorzy slysza za plecami ze sa przegieci, ale siebie za takich nie uwazaja. (przegięci łączcie się!)



Nazywam się Mateuszek i jestem zwariowanym 22 latkiem Chodzę na siłownie a na codzień jeżdzę Oplem Kadettem z lekkim tuningiem. Lubię kuchnię Tajwańską, jestem małym łakomczuszkiem. Często glancuje drążka lewą ręką bo na prawej wytarły się linie papilarne (taki mały żartowniś ze mnie Jeśli jesteś zainteresowany namiętnym związkiem pełnym miłości i opartym na wzajemnym zaufaniu - napisz, na pewno odpowiem. pozdrawiam, buziaki:
Mateuszek (oj ty figlarzu, ty!)



[w kupie raźniej]

Witam ponownie! Mam propozycje dla wszystkich gejów, bi, kolesi z Rzeszowa i podkarpacia na spotkania w celu wspólnego .... Mianowicie dużo osób przychodzi (zreszta jedyne takie miejsce w Rzeszowie) na ul. (...) do toalety (...) praktycznie w każdych godzinach ale najlepiej od 9:30-11:30 i później po poludniu też. Jest to spox miejsce (czyste i ustronne pomimo że w centrum) i trzeba dać Babci klozetowej złotówke albo dwie a się ucieszy (kosztuje 1,00 zl.) i mozna pobyć tam na coś miłego lub poczekać aż ktoś ciekawy przyjdzie. POLECAM - ja tam staram się być często i zawsze ktoś fajny przyjdzie ( i młodzi i starsi). Spotkajmy się niezobowiązująco ... pozdro ( coraz więcej i więcej przychodzi nowych i fajnych ludzi - jak widać ogłoszenie pomogło i pomaga jeszcze fajniej) ... (no i babcia się ucieszy)



ADIKI SOXY
Mlody chlopak sprzeda swoje boxy soxy adiki. Trenuje pilke nozna wiec po treningach mam ostro jebiace soxy ktore moge ci odsprzedac do swietnej zabawy. Mam tez adiki roznych firm napisz tylko co potrzebujesz. (ja potrzebuję chwilowo trochę świeżego powietrza)


[można tak, można siak..]

pilne
poszukuje pracy w gastronomi lub jako lachociag to co najbardziej lubie



[Imię Róży]

POSZUKUJE TYLKO OSÓB DUCHOWNYCH, Z POZNANIA LUB OKOLIC !!! PROSZĘ BY OSOBY Z POZA TEGO KRĘGU NIE PISAŁY!!! Jestem bardzo uległy, masochista. Pragnę regularnie przychodzić do spowiedzi (ksiądz, zakonnik), po której jako pokuty, oczekuję solidnej chłosty np. pasem i wielo rzemienną dyscypliną na gołą, moją pulchną pupę. Poza tym, zsieczoną pupę mogę mieć jeszcze wielokrotnie gwałconą – także zbiorowo przez kilka osób, nacieraną pokrzywami, polewaną gorącym woskiem. Pokucie tej się poddam na osobności, lub wobec wielu osób, także kobiet i mężczyzn, np. w zakonie, według uznania mojego spowiednika.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz