poniedziałek, 12 stycznia 2009

29lat obciagam

i daje obciagac uniwersalny nie mam lokum dyskretny lubie smak spermy i jak mi sie spuszcza do buzi (ten to ma staż)


Para ona 23 on 29 z Poznania poszukują faceta który w obecności mej Pani fsadzi mi do ust i ............ (wyciongnie?..)


[actimel]

Uwaga!!!Uwaga!!!!Miły chłopak 18 lat,z doświadczeniem pozna Pana,który spełni moje i swoje najskrytsze fantazje erotyczne.Lubie lizać i być lizanym.Mile widziane żywe kultury bakterii w moim aksamitnym podniebieniu!!!Najpierw kontakt e-mail a poźniej spotkanie u mnie w domu.Nie sponsoruje i nie oczekuje sponsoringu!!!Mile widziane zdjęcie


[ogłoszonko]

jestem 24 letnim facetam uwielbiającym ssać peniska i lizać odbyt możesz spuszczać się gdzie tylko zechcesz ale nigdy jeszcze nie probowalem analu jeśli jest jakiś kochaniutki facecik który pragnie niedoświadczonego w tych sprawach to jestem gotowy i nie ukrywam że za malutką pomoc finansową


[ostatnia droga]

Mam 25 lat, chetnie doprowadze reka i ustami starszego pana do konca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz