piątek, 2 stycznia 2009

potraktój mnie jak kobiete

witam jestem 22 letnim chłopakiem szukam mężczyzny który by traktował mnie jak kobietę spełnię wszystkie twoje zachcianki oraz fantazje stawiam tylko jeden warunek musisz pomuc mi w skapletowaniu pasującej damskiej garderoby chętnie poznam kogos na dłuzej pozdrawiam (wolę nie wiedzieć, co to jest skapletowanie)


[stylista]

Szukam na dziś aktywnego faceta na sex. Mam lokum. 27 lat, blondyn, szczupły. Dresiarze mile widziani.


[cukiernik]

loda dzis zrobie

na tylnym parkingu tesco górczewska w twoim aucie ok 0.30-1.00

jest ktos chętny?


[inteligętnie i skromnie}

Dobra suczka szuka suczki!!!!!!
Hm.... od czego by tu zacząć.... Dobrze, więc zacznę od tego że szukam kobiety do "aktywnych" spotkań, sprawa nie jest prosta, ponieważ jestem TROSZECZKĘ wybredna:) Uwielbiam bardzo sexowne kobiety z pięknym ciałem, lubiące dobrą muzykę, dobre imprezy oraz dobre filmy. Kobieta dla mnie musi być inteligętna, pociągająca i mająca w sobie to coś... Musi powalać wzrokiem jak ja i przede wszystkim dobrze wyglądać, ale nie być bananową barbie...hm, czy to już wszystko??? Może coś o sobię, pokrótce napiszę- więc jestem 24-letnią studentką, jestem sexowna jak mawia mój chłopak( bo takiego również posiadam), inteligętna a o reszcie dowiesz się sama!!! Napisz, wysyłając kilka fotek. Cmoook


[odkrycie po świętach]

Hej. Mam 28 lat. Przyjechalem do Warszawy po swietach i widze, ze jestem sam w domu. Zaprosze do siebie lub dojade do kogos aby po prostu wziac do buzi i obciagnac facetowi. Czy znajde tutaj chetnego?


[nowy przepis na domowe wafle]

Witam, (...) mam 20 lat, niebrzydki, interesuje mnie bardzo nietypowy uklad.Chcialbym poznac najchetniej les, ktore mieszkaja same(same dziewczny) i byly by zainteresowane s"domowym waflem" ktory przychodzilby do was raz, dwa razy w tygodniu, sprzatal, prasowal itp. Robil ogolnie wszystko co byscie chcialy,w zamian jedyneie za dyskrecje i to,zebyscie traktowaly mnie jak domowego pieska i jak najwiecej rozkazywaly.... Nie jestem jakims zboczencem itp. ale bardzo lubie byc posluszny. Czekam na meile,


[kazirodczo]

gdzie jesteś moja Siostro?


[szczyt optymizmu]

Szukam laureatki konkursu pieknosci w celu stworzenia stałego zwiazku:)


6 komentarzy:

  1. Domowy wafel rządzi, rozłożył mnie na obie łopatki i doprowadził do zakwiku.
    Swoją drogą, to niegłupie, ja tak nienawidzę prac domowych, hmmm... ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. znalezione na jednym z większych portali rekrutujących, choć nieco z innej beczki ;) myślę, że podchodzi pod temat:

    "2 Osobiste Asystentki Prezesa - Hostessy!!!

    Pracodawca:
    Renomowana spółka konsultingowa
    Branża:
    Media, Grafika, Fotografia, Rozrywka, Kultura
    Typ stanowiska:
    Praktykant / Stażysta
    Region:
    mazowieckie
    Miejsce:
    Warszawa
    Kraj:
    Polska
    Rodzaj pracy:
    Stała
    Forma zatrudnienia:
    Umowa o pracę
    Opis firmy:
    RENOMOWANA I BOGATA SPÓŁKA oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia i rozwoju dla 2 bardzo reprezentacyjnych dziewczyn bez zobowiązań, gotowych do częstych wyjazdów służbowych, nastawionych na maksymalne korzystanie z życia i dobrą zabawę przy okazji pracy (bardzo częstych podróży służbowych). Kandydatki niepalące papierosów, o wzroście powyżej 165 cm proszone są o przysłanie aktualnych zdjęć (CAŁEJ SYLWETKI!!!)
    Obowiązki:
    Podróże służbowe
    Konferencje
    Bankiety
    Aktywny tryb życia
    Modeling
    Zakupy ubraniowo-kosmetyczne
    Kwalifikacje:
    Idealna sylwetka
    Wzrost powyżej 165 cm (mile widziane 170 cm i więcej)
    Brak zobowiązań
    Pełna otwartość w relacjach towarzyskich (w tym z drugą Asystentką)
    Nie palenie papierosów
    Gotowość do częstych wyjazdów
    Oferujemy:
    Atrakcyjne warunki zatrudnienia
    Wysokie premie
    Pełne zaplecze socjalne
    Mieszkanie slużbowe dla 2 Asystentek
    Samochód służbowy do pełnej dyspozycji
    Możliwość rozwoju zawodowego
    ROZPATRZYMY WYŁĄCZNIE zgłoszenia kandydatek z aktualnymi zdjęciami (CAŁEJ SYLWETKI!!!)"

    P.S. gdyby ktoś chciał aplikować to maila podam na priv ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. choć "Pełna otwartość w relacjach towarzyskich" z drugą asystentką byłaby do rozważenia ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. "Przyjechalem do Warszawy po swietach i widze, ze jestem sam w domu" - hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. a masz namiary do 'podnóżka'?? bo u mnie przed chałupą trzeba poodśnieżać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cholera, daj tu tego wafla, pozycze sobie raz w tygodniu jakas kolezanke i bede miala gosposie za darmo ;-D

    OdpowiedzUsuń