sobota, 28 lutego 2009

chciałbym abyś poczuła

jak w Twoim króliczku, powoli rozpływa się rozkosz niby atrament w ciepłej wodzie.... rozkołysz biodrami moje zmysły. (no ładnie, ja będę kołysać jak głupia biodrami, a rozkosz będzie miał jakiś króliczek!)


[madame]

Jestesmy znajomymi madame 34 lata zgrabna atrakcyjna pan 32 lata przystojny poszukujemy kolegi ktory by wraz z panem przelecial a raczej ostro wypierdolil dame marzy ona bowiem by oddac sie i calkowicie ulec dwom niewyzytym samcom, oczywiscie wszystko w granicach rozsadku .Pani lubi prowokujace ciuszki i cala ta kurewska otoczke.Poszukujemy pana na poziomie, umiejacego odroznic zabawe w lozku od zycia.Pani mieszka w Szczecinie.Pozdrawiamy. (my pozdrawiamy madame)


Jest w okolicach chociaż jedna realna! najlepiej zaniedbana Kobieta? takiej szukam sam jestem w podobnej sytuacji ..... 17cm (czy to znaczy, że jesteś realną, zaniedbaną, siedemnastocentymetrową kobietą?)


[odwieczny dylemat]

witam jestem chlopakiem ktoremu brakuje seksu czesto mi staje (czy chciałbyś o tym porozmawiać?)


wybzykam każdą mamuśkę te puszyste także za free (szczupłe muszą płacić)


[z fantazją]

Seks Na wesoło :) zabawa w górnika ,zbieranie jagód , kapitalny remont. (no wreszcie ktoś mnie zaskoczył. Nie znam tych zabaw.)


ogiery
dwóch sympatycznych kolegów mających czasem wolno noc od żon szuka dwóch kolerzanek z wlasnym w wieku okolo 30l z wlasnym ..M.. gotowych na dobro zabawe. (a jak żony niespodziewanie wróco? To co wtedy ogiery zrobio??)


[poeta III]

misio pysio
Jestem misio pysio, mam dresik w paseczki i szukam laseczki... (pachnie przebojem)




4 komentarze:

  1. podoba mi się wizja seksu na wesoło... orgazm przez śmiech, czyżby nowy eksperyment naukowy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się tylko czy zbieranie jagód to mniej więcej to samo, co podnoszenie mydła z podłogi ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jakiś króliczek,tylko Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ale to nie zmienia faktu, że to ten króliczek ma przyjemność, a nie ja :P

    OdpowiedzUsuń