niedziela, 15 lutego 2009

Cześć, o co chodzi?

proszę- jasno i klarownie!!! ;Zerżnę Cię do ostatniej kropli potu!!!
Będziesz prosić o więcej, lizać mojego kutasa i błagać o jeszcze.
Czym? Piękny, dobrze zaprojektowany 18cm kutas. Czeka aby Cię rżnąć. Nie, nie będzie z Tobą rozmawiał ani zadawał pytań. Jest po to żeby taplać się w cipce.jeśli Twoje rozumowanie jest podobne i jesteś raczej szczupłą kobietą to świetnie trafiłaś.
Pisz do mnie
184cm/dobrze zbudowany, bardzo podobający się kobietą.


[Polish ham]

podejme sie prawie kazdej pracy dodatkowej ja wysoki brunet 185cm wzrostu o ciemnej karnacji bardzo latwo nawiazujacy kontakt z ludzmi kiedy potrzeba szarmancki a kiedy indziej zwykly ham. ewentualne oferty prosze przesylac na e-mail



[na Szweda]

Jestem lektorem j. szwedzkiego i mogę podjąć się nauczyć Cię (kobietę/dziewczynę) tego pięknego języka naszych północnych sąsiadów.
W zamian oczekuję miłych chwil z tobą w odpowiedniej proporcji i atmosferze...
u mnie lub u Ciebie.
Zainteresowana?
Odezwij się!!!
Możesz połączyć przyjemne z pożytecznym.
Lektor



[na informatyka]

Wysoki i przystojny informatyk naprawi komputer, a później zajmie się myszką bezradnej, dojrzałej Pani...



[znajdź wspólny szczegół]


zerzne jakas sukie

wybzyka m cie w kazda dziurkie suko

wylize cipeczkie ipupe

witam. pomogie kobiecie! jeden warunek



[na teras]


NA TERAS POWAZNI PANI
WYLIŻĘ STARANNIE MUSZELKĘ HIGIENICZNEJ PANI


na teras
lubisz seks ot rana NO YEZELI MASZ PCHOT PISZ SPOTKMISZ NA TERAS!!!



Wymiana umięjętności
Poszukuję panny która pomoże mi wyczyśćić komin a ja w zamian przechochram jej bobra wiek bez znaczenia (z tym czyszczeniem komina coś mi nie gra..)


[oferta nie do odrzucenia II]

Witam wszystkie panie mam 21 lat jestem prawiczkiem moja cnota jest na sprzedasz tylko powarzne oferty



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz