niedziela, 22 lutego 2009

wiecznie usmiechniete piersi

Moje male piersi sa wiecznie usmiechniete. Szukam chetnej dziewczyny do 40 lat do smainai sie razem z moim biustem.Czekam Asia


DAM ZROBIC LODA W AUTOBUSIE 520 0 GODZINIE 512 NA SAMYM TYLE W AUTOBUSIE NA PRZYSTANKY SASKA!!!!!!!!!TYLKO FULLL POLYK!!!!!ZNAK TO GUMA DO ZUCIA RWOICH USTACH!!!!!!!!! (chłopcy, w autobusie 520 lepiej nie żuć gumy..)


[romantyk II]

Meldować się psy i szmaty ze Stargardu z własnym mieszkaniem do spotkań !!!


[Wielka Pardubicka]

Witam wszystkich goraco jestem zonatym namietnym pasywnym brunetem i chcialbym zasmakowac seksu z prawdziwym facetem lub dwoma(to moje marzenie) z duzymi:) znudzil mi sie sztuczny :( dzis jestem przejazdem w szczecinie i pragnabym by moja norka zagoscila wkoncu zywego konia:) prosze pisac mile widziane fotki w zalaczniku widac moja spragniona norke po dlugiej gonitwie (prawie dwugodzinnej)z wiaratorem
Czekam na Was mili jezdzcy zeby wkoncu wykozystac ta rozpierajaca mnie energie (norka to może być dla myszki, a to bym raczej stajnią nazwała)


[wypośrodkowana]

SZUKAM KOBIETKI NA DOBRE I NA ZE.JA LES WYPOSRDKOWANA 30 LAT CZARNE KROTKIE WLOSKI.MLODSZE LES NIEPISAC NIEZADAJE SIE Z PRZECZKOLAKAMI.TWOJ WIEK 27-45



Witam. Będę wdzięczny za informację, gdzie można wyrwać żołnierzy w moro. Może ktoś wie, gdzie się spotykają albo gdzie krążą żołnierze, gdzie można ich spotkać? Jestem facetem, który ma ciśnienie na obciąg kolesiom w moro. W grę wchodzi również "żołd" za obciąg. (przyjedź mamo na przysięgę)


[niecierpliwy]

młody 16
hej jestem karol mam chęć na ogromneeeeeeego loda z połykiem,i jeśli chcesz też dać do buzi możliwe też inne zabawy nic nie wukluczam
i prosze szybko pisać bo nie wytrzymam
CHCĘ DO BUZI (no już już, nie naprzykrzaj się)


[wyznanie]

szukam kogos kto mnie ostro i mocno ponizy przez telefon.kocham was chlopcy (my ciebie też!)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz