niedziela, 8 marca 2009

NAMIETNY DADY

szuka fajnego kochanka! lubie dlugie pieszczochy i masazyki! nie sponsoruje!!!! sms (...daddy cool, I'm crazy like a fool...)


[kto pierwszy ten lepszy]

Mam 22 lata. Normalna budowa ciała. Raczej przystojny. Nigdy nie byłem z nikim.
Postanowiłem że skoro już mam to chcę na tym zarobić. Za ten pierwszy raz na całą noc cena wywoławcza 800zł dla kobiet. A jeśli jesteś mężczyzną i chcesz spędzić ze mną tę pierwszą noc to zaczynamy licytować od 1000zł. Wiek mniej ważny ale jeśli dojdzie do umowy będę chciał wcześniej zdjęcie. Rozpoczynam licytację.


(po kilku dniach...)

Już dawałem ogłoszenie ponawiam tylko. Jestem 22-letnim prawiczkiem. Postanowiłem że skończę z tym ale wcześniej zarobie. Dotychczas licytacja uplasowała się na 3000 za noc. Wylicytowała pani ale jeśli jakiś mężczyzna da więcej może być. Wasz wiek mało ważny raczej wezmę pod uwagę zdjęcie ale to już po zamknięciu licytacji w czwartek wieczorem. (c.d. nastąpi..)



[zdesperowany wydepilowany]

Cze chetnie dam dupci obciagne ja spoko wydepilowany.Bzyknij mnie plis (no zlitujcie się nad gościem)


[misio]

szukam mocno zarosnietego kolesia na calym ciele nawet plecy i dupa. ja rowniez zarosniety (ale żeby NAWET DUPA??!!)


[i wszystko jasne]

pisaliśmy dziś na czacie, miales nick wro36ktomidadu?, odezwij sie (zwracam uwagę na nicka)



[chwileczka zapomnienia]

szukam duchownego, ktory czasami zapomina o swoim powolaniu.



[dentysta sadysta]

Poznam facetów noszącyh protezy dentystyczne. Może odezwie się ktoś, kogo kręci podobny fetysz. (człowiek każdego dnia uczy się czegoś nowego)


9 komentarzy:

  1. ciekawe, o co z tymi protezami chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że może chodzi o wypluwkę protezy w kulminacyjnym momencie.. Chyba że ktoś ma inne pomysły :P

    OdpowiedzUsuń
  3. pan lubi się przebierać za kogoś kim nie jest za pomocą protezy. podnieca go to...

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a co jest do wygrania w tym konkursie?? ;PPP

    OdpowiedzUsuń
  5. kawa z autorką bloga :P
    ale obawiam się, że prawdy nie dowiemy się nigdy.. chlip

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 tysia za noc z prawikiem?!?! ja bym nawet za dopłatą nie chciała - przecież dla kobiety to żaden fun. nawet nie wiadomo, czy ten koleś wie CO do CZEGO służy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ...w sprawie konkursu:

    To przykład współczesnego mężczyzny, lubiącego korzystać z przyjemności życia.
    Proteza zębowa stanowi tu niezwykle wymowną symbolikę ruchomych wartości, jakich poszukuje w związku.
    Potencjalny odbiorca od razu wie, że chodzi tu o wyjątkowe możliwości jakie daje zdjęcie tejże protezy.
    Zauważmy jednak, że nadawca ogłoszenia jest ewidentnie osamotniony ze swoimi upodobaniami i czuje potrzebę podzielenia się z podobnymi mu osobami.

    i jak z tą kawą??? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. pomyślimy, na razie nie mam porównania z innymi rozwiązaniami :P

    OdpowiedzUsuń
  9. a może chodzi o jakieś specjalne erotycznie pobudzające protezy podczas seksu oralnego?

    OdpowiedzUsuń