poniedziałek, 16 marca 2009

Stara powiedziała ....

znajdz sobie faceta jak chcesz oral . Mówi i ma ! Panowie jestem chętny . Jak nie znią to z którym z was ? Może jakiś stały układzik na zasadach kumpel kumpel bo jak wspomniałem żonę już mam ! Oczywiście zaufanie gwarantowane . Zresztą dawno o tym myślę - pisz jak też chcęsz spróbować może się dogadamy . Nie interesują mnie propozycje panów łapiących każdą okazję !!! ani zjęcia pałek w zamian . (się baba wycwaniła)


[koneser]

Liżę wszystkie bez wyjątku, ciupcianie też od 18 do 50


czesc szukam odpowiedniej cipki do mojego sprzeciuku i ktora wytrzyma bez przerwy minimum 2 godziny posowania mmm bardzo to lubie (jakby ci to chłopie powiedzieć.. czasem dłużej nie znaczy lepiej)


Witam !
Poznam mlodą kobiete mogoca zamieszkać ze mną w kawalerce! Łódź !
Zapewniam mieszkanie i utrzymanie oraz kieszonkowe lub dobrą pracę w mojej firmie.
W zamian oczekuje utrzymania domu w czystosci i sex,
Pozdrawiam
J.
(no po prostu super okazja - gnieżdżenie się z facetem w kawalerce, jeżdżenie na szmacie i nawet po mydło się nie można schylić)


[przestroga]

OGLOSZENI PANI NAUCZY !! JEST OSZUSTKĄ ZBOCZONA TOTALNIE , NIE JEZDZIJCIE NA UL SMOCZA.. ONA TAM ZWABIA FACETÓW ,, CO DALEJ ? LEPIEJ NIECH NIKT TEGO NIE DOSWIADCZY.. (nie pierdol, tylko opowiadaj)


pomocy
Wygłodzony facet, mam tyle spermy, że sama zaczyna wyciekać, pomóżcie mi to uwolnić! (może spróbuj nos wydmuchać. Albo przechyl głowę w bok, uszami wyleci)



szukam dziewczyny z niewielkim przebiegiem, rocznik najlepiej nieodległy, z ładną maską i hamulcem ręcznym, wspomaganie mile widziane na jazdę bez hamulców (a kierowca kumaty i po kursach? Bo jak nie, to szkoda tapicerki brudzić)


szukam mamuski do sexu (prowiczek )
18 laetni misio praiczek szuka mausi do sexu (a czy misio nauczył się już ładnie pisać w zeszyciku? to niech się uczy a potem myśli o seksie)


[blachara blues]

extra auto
jestes młoda,chesz zrobic wrazenie na kolezankach,kolegach-dysponuje sportowym autem,po tuningu-bardzo atrakcyjny wyglad.czekam na propozycje-warto:))
ja 35 lat,rowniez atrakcyjny wyglad. (coś mi mówi, że auto ładniejsze..)


1 komentarz:

  1. czekam na jakąś wymianę - np. nowe tipsy zasponsoruję za ciupcianie czy inne lizanie.

    OdpowiedzUsuń