niedziela, 18 stycznia 2009

"Piękne są róże

lecz kolą ,koląc zadają rany.Pamiętaj ,że bardziej boli ,gdy ktoś kocha a nie jest kochany "Witam szukam partnera do związku mam 42 lata jestem szatynem krepej budowy ciała tj. miś .Szukam konretnego faceta niebajkopisaża lub gawędziaża mieszkam na Górnym Śląsku to jest w Jastrzębiu Zdroju .Faceci w wieku od 19 do 45 szczupli .Prosze o konkretne propozycje na gg,e-meile itp


[romantyk]

zerzne porzadnie w morde


[wybryki natury I]

27 letni biseks chetnie obciągnie owłosionego kutasa.... (potem koniecznie fotka tego cuda)


[wąski]

Witam. Jestem 29 letnim facetem BI. Szukam aktywnego faceta, który zajmie się moim wąskim tyłkiem. Warunek to wąski penis.



[między zupą a drugim daniem]

Witam wszystkich panow!Jestem wysokim 195 cm,przystojnym blondynem poszukujacym pracy jako kierowca osobisty pana,ochrona i tym podobne rzeczy.W przerwach obiadowych oraz nocnych moge byc do dyspozycji swojego szefa oraz jego kolegow 24 h.Preferuje kazd rodzaj sexu.Pozdrawiam i czekam na propozycje z calej polski.



[wybryki natury II]

Witam szukam kolesi z dużymi wackami, najlepiej 2-3. Mam 22 lata szczupły brunet opalony. Preferuje każdy rodzaj sexu, wezme do buzi, a z moją dziurke będziesz mógł robic co zechcesz, może was być dwóch. Spotkania u ciebie. Czekam buziaczki w wasze ptaszki. Nie długo wstawię zdjęcia.


1 komentarz:

  1. Pan z ostatniego ogłoszenia będzie musiał chyba jeszcze długo poczekać na kogoś z 2-3 "wackami".
    A co do bloga - niezły wybór. Może więcej komentarzy? Czytałeś dzikość odierdzia na blogspocie?

    OdpowiedzUsuń