wtorek, 6 stycznia 2009

ja nie szukam byle kogo

witam. widzę że niektóre ogłoszenia są mniej więcej takie " może nie jestem ładna zgrabna mądra itd ale chciałabym znaleźć ..." moje ogłoszenie takie nie będzie. ja nie szukam byle kogo. nie uważam siebie za ofiarę losu i za byle kolesia ktory ledwo skończył liceum. cenię siebie wysoko i dlatego nie szukam pierwszej lepszej kobiety. chciałbym żeby dziewczyna na którą czekam była ładna. tak napisałem to prosto z mostu nie mam zamiaru tego ukrywać. chciałbym żeby studiowała i żeby miała jakieś palny w życiu, żeby chciała coś osiągnąć a nie np. stać do końca życia na kasie w jakimś markecie. chciałbym żeby miała jakieś zainteresowania a nie tylko oglądanie seriali w tv. i broń boże nie chcę poznać wytapeowanej laleczki z solarium która ma w sobie wszystkie choroby weneryczne (wiadomo o co chodzi). jeśli nie odpowiadasz mojemu opisowi to pomiń po prostu to ogłoszenie. mam 23 lata i szukam osoby w podobnym wieku.



Za mądra dla głupich
A dla mądrych zbyt głupia
Zbyt ładna dla brzydkich
A dla ładnych za brzydka
Za gruba dla chudych
A dla grubych za chuda (zgubiłam się)



[scenariusz]

... poszukuję pana, który "zagrałby" mojego chłopaka przed moimi znajomymi. Nie jest to jednak takie hopsiup. Mam niestety nietypowe wymagania co do wyglądu i charakteru.
Pierwsza rzecz: pan musi być po trzydziestce ale przed czterdziestką. Musi udawać, że ma trzydzieści siedem lat. Czarne włosy i czarne oczy to podstawa - włosy do ramion. Jasna karnacja, bądź lekko ziemista. WYMOGIEM NIEODZOWNYM jest noszenie się na czarno. Od stóp do głów.
Teraz charakter. Pan musi być złośliwy, arogancki, bezczelny, INTELIGENTNY i musi traktować mnie jak swoją własność, jednocześnie udawać, że mnie kocha.
Może inaczej. Wzorzec to Severus Snape z sagi "Harry Potter". Tak, niestety :(
Pan niestety na czas udawania będzie musiał przyjąć inne imię i nazwisko, ale takie szczegóły podam w mailu (o ile znajdzie się ktoś, kto nie pomyśli, że jestem uciekinierką z domku bez klamek).
Dlaczego cały ten wybieg?
Przez jedno głupie kłamstwo około pięciu lat temu teraz nie dam rady się z tego wygrzebać. Maleńka historyjka zamieniła się w potężną powieść, wielowątkową, pełną akcji i interakcji, a teraz... nie mogę się przyznać do prawdy, bo chyba by mnie wszyscy naokoło zatłukli i kijami wygnali z miasta.
Dlatego szukam odważnego pana, który by spełniał te warunki i był gotowy na dziką przygodę, która może się różnie zakończyć... Niestety, proszę o pomoc bezinteresowną FINANSOWO, ale kto wie... może między nami zaiskrzy?
To teraz coś o mnie. Niespełna dwudziestolatka, ładna na swój sposób, nietuzinkowa, z nietypowymi upodobaniami. Na dodatek literatka. Ruda brunetka z zielonymi oczami i piegowatą cerą.
BŁAGAM, POMÓŻCIE MIIII.....!!! (bogata wyobraźnia to czasem przekleństwo)



[herod baba]

POSZUKIWANY SAMIEC KAWALER 30-33LATEK.BEZ ZONY DZIECI BO NIE JESTEM MATKA TERESA NA RANY.POZDRAWIAM




[i umrzeć z rozkoszy]

mam 24 lata.szukam dziewczyny ktora ma ochote przywiazac mnie do lozka i torturowac łaskotkami





[cierpienia młodego Wertera]

witajcie
krótko i na temat, serce moje cierpli a pencina usycha. szukam laski wyuzdanej jak pissing, najlepiej z pękniętym jeżem.

pozdrawiam najserdeczniej



[hojnie obdarzony]

jestem w londynie mam 20 cm penisa ktury jest bardzo dobry na dlugie dystanse:))))))) (a do Suwałk sięgniesz?)



[oferta nie do odrzucenia]

szukam pracy jako kochanek kobiety w godz od 7 -17 jestem do twej dyspozycji mam jeden warunek praca stala i pensja miesieczna 2500zl ja nie zadaje pytan jak i ty jak ci to odpowiada to napisz na adres meil ja sie odezwe czekam (a ja głupia siedzę tyle godzin przy biurku)



[poeta II]

Żonaty dyskretny i zdrowy do dupczenia zawsze gotowy. Oral, anal czy klasyka to dla Ciebie jest ma tyka (ale ten przynajmniej trzyma się tematu)



3 komentarze:

  1. "[poeta II]

    Żonaty dyskretny i zdrowy do dupczenia zawsze gotowy. Oral, anal czy klasyka to dla Ciebie jest ma tyka (ale ten przynajmniej trzyma się tematu)"

    I wierszem gada... ;)))
    ach, ten romantyzm w męskim wydaniu... ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. A juz myslalam, ze dzisiaj prawdziwych romantykow juz nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wygląda Ruda brunetka?

    OdpowiedzUsuń