środa, 19 sierpnia 2009

szukam macho de seksu

w Warszawie.
Jestem a/p w anal i oral. Lubie być lisany analnie.
Oddam mój tyłek za darmo.
Napisz teraz
Mario (Mario za darmo lisany przez macho de seksu. Kupuję to)



[wypinam śmiało ciało]

Jestem osobą kulturalną, wykształconą, na poziomie, pracuję.
Czasem lubię odskocznię i lubię się oddać. Zamieniam się w Twoją służącą, lubię rozkazy, wypinam śmiało ciało. Lubię ostre macanko i dobrze pociągnąć. Mam ochotę na trójkącik.
Pisz jeżeli jesteś kulturalny, ustawiony masz duże przyrodzenia i dobrze mnie nadziejesz. (najlepiej śliwkami)



sex
szukam policjnta, żołnierza ,ochroniarza ,strażaka ,łysego i innych do seksu (łysemu może być łyso - jedyny bez munduru)



dla niego / dla niej
dam possac za przelew i moze mnie przekonasz ze tez possam (czego te perwery nie wymyślą.. ssanie przelewu omg)



dziewczyna szuka przyjaciela - geja..

mam 19lat, bardzo chcialabym zaprzyjaznic sie z chlopakiem ktory jest gejem - moglibysmy razem chodzic na zakupy, do kina, opowiadac sobie o swoich zwiazkach, problemach, razem isc do klubu zeby cos wyrwać;-)
nie ukrywam ze wyglad jest tez dla mnie wazny poniewaz lubie przebywac z ladnymi osobami - ale czy jest gej ktory jest brzydki? :)
(naoglądała się seksu w wielkim mieście)



[poeta IV]

Witaj dobry Chłopie, przyszłe dopełnienie!
Siedzisz sam przy kompie? Czytasz ogłoszenie?

Twa samotność boli? Jesteś niedopchnięty?
Chciałbyś poswawolić? Masz gdzieś sentymenty?
Żyjesz pod przykryciem? Mówią, że kawaler?
Nie straszysz make-up'em? Nie masz szpilek wcale?
Znasz już swe potrzeby? Czy jesteś pasywny?
Lubisz seks oralny? Czysty? Intensywny?
Masz koło czterdziestki? Dobrze się z tym czujesz?
W głowie nie masz trocin? Czasami gotujesz?
Masz dom na uboczu? Pies nie śpi na łóżku?
Chyba się uśmiechasz.. Cieplej przy serduszku?
Jako duży chłopiec wiesz, co zrobić dalej.
Przeczytałeś - dzięki, miej się dziś wspaniale!(urocze)



Witam,
bezpańskie zwierzątko - patrz zdjęcie - czeka na czułe i opiekuńcze usta. Otworek z drugiej strony poszukuje ciepłego i i zwinnego języka. Kto chętny, żeby przygarnąć do siebie? (bierze na litość)


Alior

35.177.7.17 szukam faceta z Alior Banku, ktory ostro mnie wyjebie w dupe. chetnie tez ci obciagne. nie mam lokum. dyskrecja gwarantowana (może po prostu złóż tam wniosek kredytowy? Gwarantuję poczucie pełnego wyruchania)







3 komentarze:

  1. [quote}
    dziewczyna szuka przyjaciela - geja..

    mam 19lat, bardzo chcialabym zaprzyjaznic sie z chlopakiem ktory jest gejem - moglibysmy razem chodzic na zakupy, do kina, opowiadac sobie o swoich zwiazkach, problemach, razem isc do klubu zeby cos wyrwać;-)
    ...)[/quote]

    Razem to oni mogą coś wyrwać tylko u stomatologa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...ale dlaczego akurat z Alior banku? jakaś perwersja odnośnie kapeluszy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz żałuję że nie wpadłam na tego bloga kilka tygodni wcześniej... To nagromadzenie absurdu jest niemal jak ze sztuki Witkacego. Gdy myślę, że za każdą taką bzdurą kryje się żywy człowiek a nie spamowy automat, wątpię...

    OdpowiedzUsuń