poniedziałek, 22 czerwca 2009

Poznam kobietę, która uwielbia Klejnot

Jeśli jesteś kobietą, która uwielbia klejnot męskości - zadbany, ładny, pachnący świeżością - lubisz go pieścić, głaskać, zwilżać, oblizywać, czuć lub obserwować, jak się zmienia, jak reaguje na dotyk, na ruch, pocieranie; wiesz jak się o niego troszczyć, dbać o wygląd i rozwój - odpisz.

Klejnot jest mało używany (30+, rzadko przechodził z rak do rąk), wytrzymały, potrafi pozytywnie zaskoczyć i dać satysfakcję z długiego, bezawaryjnego działania, jest "normalny", wszechstronny i godny uwagi. Czeka na nową właścicielkę lub oddaną kustoszkę, wielbicielkę sztuki. (która będzie oddawać mu cześć pięć razy dziennie śpiewem, tańcem i paleniem wonnych kadzidełek. O, Wielki Fallusie, stój dzielnie, rozwijaj się wewnętrznie i zewnętrznie, a najlepiej skup się na samofallusouwielbieniu, a nam, kobietom ubogim w ów Klejnot, daj łaskawie święty spokój)


[laktator]

Poszukiwana Kobieta która ma nadmiar mleczka w swych piersiach i chciała by je oddać poprzez naturalne opróżnienie czyli poprzez usta młodego bo zaledwie 31 mężczyzny.
Konkretne oferty z Warszawy proszę kierować na adres:
maly_chlopiec@xxx.pl
Śmiało drogie Panie (ciekawe, czy będzie taki chętny 5 razy w ciągu nocy o niereguralnych porach)


[słomiana wdowa]

Witajcie, mam 39 lat a mój mąż postanowił wyjechać na urlop z kumplem (ryby). Mam więc do dyspozycji mieszkanko przez dwa tygodnie, od najbliższego piątku wieczorem.
Chciałabym więc zorganizować w tę sobotę (20.06) małą imprezkę z udziałem jednej lub dwóch par (max 5 osób, wraz ze mną) podczas której moglibyśmy puścić wodze fantazji. Nadmieniam, że interesują mnie wyłącznie pary, gdyż chcę przewagi kobiet - jestem bi!!!
Czekam na poważne propozycje, w pierwszej kolejności odpowiem parom, które prześlą zdjęcie. Nie muszą być nagie (choć fajnie, gdyby były). Maile osób, które przyślą zdjęcia samych narządów, od razu kasuje, gdyż nie o to chodzi....
Jeśli nie uda się skompletować fajnej ekipy na tę sobotę, impreza zostanie przeniesiona na przyszłą. (i weź tu chłopie jedź na ryby...)


eks zakonnik szuka mezatki
30 latek, ktory kilka lat po szkole sredniej spedzil w zakonie, a teraz jest zaniedbywanym erotycznie mezem, poszukuje kochanki dyskretnej i zadbanej (co za dużo komplikacji, to niezdrowo)



twoja żona nudzi sie w domu???
Chetnie urozmaice jej czas pójde z nią na zakupy do kina albo pomoge w domu czekam na propozycje ja 25 lat inteligentny kulturalny. (z pewnością każdy mąż będzie zachwycony, szczególnie ta pomocą w domu)


kochanka
Szukam kochanki 30-40 mężatki z fałdkami bez ingerencji we własne życie.Tylko poważne odpowiedzi. (fałdki ingerujące we własne życie pobudziły moją wyobraźnię)


Poznam szczupłą.....
.....wąską w pasie w którą dobrze pcha się.... Więc tak jak w przysłowiu (mam nadzieję że nikogo nie obrażę), preferuję szczupłe....Z takich miast jak: Marki, Legionowo, Serock,Wyszków, Pułtusk. Jestem mobilny więc mogę przyjechać....
Szczupły (ależ skąd, my, szczupłe, jesteśmy wręcz oczarowane)


Pan 47 dla uległej SUKI
Poznam Dojrzałą Dziewczynę Spragnioną Dominujacego Spontanicznego Mężczyznę. (który ma kłopot z odmianą części mowy)


[bląbyn wieczorową pora]

WITAJCIE KOBIETY I DZIEWCZYNY
Mam 19lat. jestem z wawy.
bląbyn, 168cm, szukam tej 2-giej polówki :)
Moze nawed i na stałe (kto wie???) pozdrawiam ;)
Wyksztaucenie: Zawodówka (w trakcie ) (jak na taką w trakcie, to nawed nieźle ci idzie)


fetysz
zakonczylem rok szkolny z dobrymi ocenami i mam zamiar w nagrode spelnic swoje fantazje mianowicie uprawiac seks z pieknymi stopkami, czy ktoras z pan pomoze mi w zrealiowaniu tego marzenia? (w nagrodę to możesz iść ewentualnie na pizzę. Jak ta gównażeria się teraz rozbestwiła, nie?)


tilko powazne pliz
MASZ OCHOT NA SEKS ORALNIM Z OPCEKRAYOWCEM DAY ZNAC TULKO POWAZNI KOBE MUWE LEPEY LEPEY CZEM PISZ PO POLSKU ESTEM BARDZO WESOLIM CZLOWEKEM ))) (ty nauczyć się lepiej pisać i mówić po polsku, ty być traktowany poważnie, ty mieć dobre bzykanko)




8 komentarzy:

  1. Cóż za heteryckie wydanie siostro założycielko :PPP Nuuuda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbyś jeszcze nie zauwazyła, anonse hetero przewijają się na przemian z homo i teraz była kolej tych pierwszych.. no niektórym nigdy nie dogodzisz ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ... dogodzisz, dogodzisz tylko musisz się postarać ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam z takich też jestem zadowolony. co kraj, to obyczaj :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ogloszenia wyszukujesz fajne ale twoje komentarze silace sie na bycie smiesznymi - nie sa smieszne, pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie komentarze bardzo się podobają. Urzekające popołudnie tym milsze, że wynikające z zupełnie przypadkowego trafienia na stronę. Mój chichot budził sensację, domownicy wciąż dociekali co mnie tak śmieszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też przypadkowo trafiłam na stronę i też się zaśmiewam z komentarzy.Same ogłoszenia "okropnie śmieszne".Gratuluję zabawnego pomysłu. Przyjrzę się bliżej stronie z przyjemnością.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń