niedziela, 4 kwietnia 2010

ale mi stoi....

Strasznie mi stoi i nie wiem co można było by zrobić żeby to zmienić więc może jest tu jakaś dziewczyna która mogła by mi pomóc:) (spróbuj przeczekać)



[poeta V]

Poetycki języczek ;)
Ssamotny mój języczek chce bardzo popracować,
kobiecej smacznej dziurki szybko zasmakować.
By zwinnie ją pieścić czułymi ustami,
i hasać namiętnie pomiędzy udami.
I każdym swoim ruchem przyjemność Ci sprawić,
i z Twoja muszelką jak najdłużej się bawić ...



zimno
A może jest tu jakaś zmarznięta muszelka która miał by ochotę poczuć w sobie coś ciepłego:) (jeszcze jedna muszelka i zwracam śniadanie)



[mistrz ortografii nie wiem już który]

witam niewiem cos pisac po tak to niema sesu i tak nie znajde dzefczyny dopra szukam dzefczyny do stalego zwosku kturej nie chodzi o wyglot tylko charakter ja marcin27 lat (dopra, faktycznie to nie ma sęsu)



[dla amatorek mocnych wrażeń]

dwóch kumpli - dziś na basenie w Józefowie
chętnie pozjeżdzamy razem na zjeżdżalni,,,,lub posiedzimy w jakuzy,,,,

zainteresowane panie....prosimy by ...siedziały w ROGU dużego basenu z nogami spuszczonymi do wody,,,,bedzie to znak....


jak po poznaniu nie będziesz zainteresowana...odejdziesz
(gorzej, jeśli jakuza dobędzie mieczy)



[optymistycznie]

Paluszek spryciuszek i nic więcej :)
Piękne Panie - 26-latek czeka na korespondencję :)
Fajnie jakbyś mieściła się w granicy 18-38 latek :)
Pozdrawiam :) (z paluszkiem spryciuszkiem jakoś tak od razu się wiosennie zrobiło. Wesołych Świąt!! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz