sobota, 2 maja 2009

poznam karzelka

Poznam karla pania SA TUTAJ TACY LUDZIE? (niby nic takiego, ale zatyka lekko, co?)


[dyskretność]

do sexu grupowego lub 3kontów
Witam serdecznie Was.
Chciałbym was poznać lepiej i dokładniej …
Umiem zachować dyskretność, mam doświadczenie w sexie grupowym…
Umówmy się na kawę lub piwko a potem jak przypadniemy sobie do gustu może nawet będą upojne chwile… mrrrrr…
Mam skromną nadzieje, że skontaktujecie się ze mną
Pozdrawiam was serdecznie… (dyskretność jest w 3kontach niezwykle wskazana)


Witaj serdecznie moja miła…
Chciałbym dać Ci wiele rozkoszy i przyjemności.
Wielokrotnych pieszczot a potem namiętnego lub ostrego sex zależy jak się podpasujemy…
Jestem zadbany, czysty i zdrowy … oraz potrafię zachować dyskretność!
Uwielbiam długie pieszczoty i długi sex. Nie szukam znajomości jednorazowej.
Aaaaa… uwielbiam cipkę lizać!!!!!
Pyzatym można ze mną na każdy temat porozmawiać, przytulę i ...
Całuje w usta z języczkiem namiętnie. Mam nadzieje, że skontaktujesz się ze mną…, mimo, że mam 24 lata. (przy lizaniu cipki to dopiero jest ważna dyskretność!)


[niewyrzyty]

WITAM
MAM 19LAT,
JESTEM NIEDOPIESZCZONY I NIEWYRZYTY W WIADOMYM CELU.
CHĘTNY NA CZĘSTE SPOTKANIA. WIEK WYGLĄD BZ.
BYLE BYŁOBY GDZIE PCHAC ;)
ODPISZE KAZDEJ Z WARSZAWY. WARTO, JA PODOBNO ŁADNY (młody, a gust już nieźle wyrobiony)


Mężatki szukam ;p)
Poszukuję mężatki do zaaplikowania członka w dziurkę. ;) (ee, do tego to zwykły odkurzacz wystarczy)


[zemsta męzatki]

zaobrączkowana
Hej, mam ochotę na nietypową zabawę.
Poszukuje mężczyzny wiek do 45 lat, który ma ochotę przeżyć coś innego.
Mianowicie mam ochotę zrobić siusiu na obrączkę Pana z warszawy. Możemy się spotkać w jakimś ustronnym miejscu, nie interesuje mnie SEX.
Mam 24 lat 170 wzrostu 55 wagi, szczupła blondynka.
Odpowiem tylko na anonse ze zdjęciem obrączki + penisa.
Odeśle swoje. (wyrafinowane! szacun!)


minetka
minetka minetka potem ............................................ np.może starsze panie (bezczel normalny, najpierw niby minetka, a potem za jakieś stare baby chce się brać)


[bob budowniczy]

poznam panią która będzie odwiedzała mnie na terenie budowy 2-razy w tygodniu po 1h,oczywiście sponsoring mogą dołączyć się moi koledzy 5 osób.Tylko panie którę potrzebują sexu wiek bez znaczenia.



2 komentarze: