niedziela, 22 stycznia 2012

Pozwolę sobie

obciągnąć fajnej nimfomance :) (łaskawca)


[wietrzne igraszki]

Para Ona 30 On 35 szuka Pani ktora uwietrzni nasze igraszki na naszej kamerce. A moze zechcesz siedolaczyc (oczywiscie tego nie musimy nagrywac:)?
Mozliwy sponsoring. Mamy lokum.


Witam. Mam troszkę ponad 40 lat.Żonaty. Nie jestem demonem seksu, rozmiar nie jest moim atutem, nie jestem także biegaczem długodystansowym, i co najistotniejsze na nic mnie nie stać, bo karty do bankomatu i kredytowe zostały zawłaszczone;-) Jedyne czego mam pod dostatkiem to fantazje, uwielbiam się onanizować i robię to tak często, że mam permanentny deficyt spermy. Co do higieny - regularnie się golę i często spędzam czas pod natryskiem masując jądra żelem do higieny intymnej marki Cien. Chciałbym znaleźć kobietę, która zastąpiłaby moją rękę. Oczywiście postaram się jakoś odwdzięczyć, choćby np. odciążę dłonie od ściskania wibratora... hmm... no, więc zapraszam, jesli pan bog Cię opuścił :) (kryptoreklama jak nic, tylko nie wiem, czy pana czy żelu marki Cien)



Masz ochotę na namiętny sex telefonik? a może chcesz zobaczyć moje gorące prywatne foteczki i filmiki? Umilę ci czas:-)Jestem niezwykle zadbaną,urodziwą,namiętną brunetką z jędrnym biuścikiem. Jestem bardzo odważną koteczką w sexie. Zapraszam samotnych panów z temperamentem do dzwonienia. (sex telefonikiem)



Zdzisiek mily zdrowy szczuply postawny atrakcyjny penis 20cm i gruby a warto;prawiczek czekam dziewczyny chcecie mnie poznac to piszcie pozdrawiam (Zdzichu lecę!)


[atak spawacza]

51latek pozna szczupla zadbana pania do lat 58.ktora moglby odwiedzac chodz raz w tygodniu i zaspajac ustami.goraco calowac,lizac tak wagine jak i anus.zainteresowana i tylko taka forma czulosci pania prosze o kontakt (może jeden otwór niezaspojony zostaw)


[haczyk]

Poznam mlodą, szczupłą, naturalną dziewczynę byh czasem w jej towqarzystwie spedzic trochęczasu. Pomogę finansowo. Ja 50-parolatek, wysoki, szczupły, intelkigentny i nie typ samca, a raczej odwrotnie (czyli samica)

3 komentarze:

  1. zacnie, ze znow dzialasz. kiedy nastepny zestaw ogloszen?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie! Żebyśmy tylko znowu nie musieli czekać rok na następny wpis:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, przepraszam... Obiecuję, że nowy wpis wkrótce!

    OdpowiedzUsuń